Friday, September 26, 2008

Tinggalkan kehidupan selesa demi urus remaja bermasalah,

Tinggalkan kehidupan selesa demi urus remaja bermasalah

Demi mengelakkan mereka terjerumus ke kancah masalah sosial yang lebih parah Pusat Jagaan Baitul Islah terletak di seksyen 27 shah alam diwujudkan.

Pusat Jagaan Baitul Islah adalah pusat pemulihan dan perlindungan remaja seperti hamil luar nikah, pengkid, lari dari rumah dan sebagainya.

penghuni Pusat Jagaan Baitul Islah ini adalah dikalangan remaja dan mereka yang dihantar oleh waris untuk sessi pemulihan dan perlindungan disini.

Awalnya, Pusat Jagaan Baitul Islah berfungsi sebagai pusat khidmat masyarakat terutama untuk mengendalikan kaunseling khusus buat remaja remaja bermasalah.

4 comments:

Anna Athirah said...

salam...
ada alamat penuh Baitul Islah tak?
syukran...

che tulip said...

ayah ibu we all miss u...terima kasih sebab sudi menyedarkan anak2 ini walaupun terpaksa brpisah dan meningalkan segala kemewahan demi anak bngsa mu....jasamu akn kami kenang sampai bila2....semoga Allah merahmati mu.....kami syang ayah dan ibu....

ct said...

salam... kat sni ada x ibu mngandung merancang mencari keluarga angkat utk bayinya? klu ada yg sudi, saya mahukan bayi tersebut utk djadikan anak angkat saya. saya sdah 5 thn bkahwin tp msh blm ada rezeki lg. sila hubungi saya 0122728297 @ email saya ctmas2ra82@yahoo.com.my

nazhanis said...

Ibu...miss n love u....